محل تبلیغات شما

شاید نتوانید با اپرا بنشینید ، اما به لطف مبلمان پاسیو که شبیه مجموعه ای است که در مصاحبه او با پرنس هری و مگان مارکل ، دوشس سا نشان داده شده است ، می توانید مانند اپرا بنشینید.

در حالی که تمرکز مکالمه تماشایی وی با این زن و شوهر حول محور چندین افشاگری درباره خانواده سلطنتی بود ، مبلمان پاسیو و لباس و لوازم جانبی مگان و اپرا وینفری نیز مورد توجه بسیاری قرار گرفت.



صنعت مد چندین مقاله مجموعه ای از صندلی ها را که به ادعای آنها از مواردی بودند که در مصاحبه استفاده شده بودند. این مجموعه که در آمازون و در چندین خرده فروش دیگر موجود بود ، با قیمت حدود 600 دلار در لیست قرار گرفت و در سایت های مختلف به فروش می رسد. مجموعه ای تقریباً یکسان از صندلی های چوب خیزران در خرده فروشی بیش از 300 دلار و همچنین به فروش می رسد. همچنین به دنبال موارد دیگر مانند فرش در فضای باز ، میز پایین و قسمت مرکزی ساکولنت ها نیز در مقالات قرار گرفت و به سرعت به فروش رسید.

فقط مبلمان پاسیو نبود که مردم را به صحبت وا می داشت.

عینک Götti اوپرا باعث تولید مقالاتی با چندین قاب زیبا شد و طراح لباس مگان به سرعت جورجیو آرمانی شناخته شد.

نیل ساندرز ، مدیر عامل بخش

خرده فروشی لباس GlobalData ، جذابیت لباس ، لوازم جانبی و حتی مبلمان پاسیو را به دو چیز نسبت داد.

"اول از همه ، بسیاری از افراد مشهور تمایل دارند که بسیار در لباس هایشان جمع شوند. کسی مانند اپرا یک آرایشگر خواهد داشت ، به آنچه می پوشد فکر خواهد کرد. . این باعث می شود لباس هایی که می پوشند کاملاً حسادت انگیز باشد" گفت "چیز دیگر ، وقتی شخصی مانند مگان را داشته باشید ، بسیاری از مردم او را تحسین می کنند ، [که] او را به عنوان یک فرد به نوعی نماد تبدیل می کند ، و مردم به دنبال تقلید از آن با توجه به چیزهایی هستند که او پوشیده است ، کمی از آن نوع نگرش یا شخصیت در روان خودشان است. "

همچنین حدس و گمان های زیادی در مورد اهمیت گل نیلوفر آبی که روی

لباس مگان وجود دارد ، نشان دهنده رفتارهای مشابهی است که در مورد انتخاب های خاص و یک ظاهر طراحی شده توسط سایر تمداران ، سلطنتی و چهره های جهانی در هنگام حضور در جمع ایجاد می شود. کل صنعت مختص تجزیه و تحلیل انتخاب های افراد مشهور با گروه های خود است ، که اغلب می تواند معنای قابل توجهی داشته باشد ، مثبت یا منفی باشد.
توصیه شده
اخبار تجارت
در فشار فراگیر ، Unilever کلمه "طبیعی" را از محصولات زیبایی حذف می کند
اخبار تجارت
دیزنی با قول بازگشایی دیزنی لند در کالیفرنیا ، پاپ مشترک است

همین پدیده در حوالی مراسم تحلیف ریاست جمهوری امسال دیده شد ، جایی که لباس های خانم میشل اوباما بانوی اول سابق ، آماندا گورمن برنده جایزه شاعر ملی جوانان و اعضای خانواده خانواده های رئیس جمهور جو بایدن و کمالا هریس معاون رئیس جمهور به سرعت مورد توجه قرار گرفت و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در طول دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ و باراک اوباما ، لباس هایی که خانواده های اول آنها را پوشیده بودند ، از نظر پیام رسانی عمیق تر ارزیابی شدند - و رفتارهای معمول به طور معمول در انتخاب های سلطنتی انگلیس ، از جمله کیت میدلتون ، دوشس کمبریج انجام می شود.

ساندرز گفت: "در جایی که یک رویداد بسیار مشهور برگزار می شود ، این یک افتتاحیه یا یک مصاحبه بزرگ مانند این است که بسیاری از افراد با آن هماهنگ می شوند ، به ناچار محصولات و لباس ها و لباس های برجسته واقعاً توجه زیادی را به خود جلب می کند." "شما شروع به کنجکاوی زیادی در مورد محل تولید این محصولات می کنید و سپس افراد آنها را به صورت آنلاین جستجو می کنند یا موارد مشابهی پیدا می کنند."

این جذابیت سپس منجر به افزایش هزینه می شود زیرا اقلام به سرعت تهیه و به صورت آنلاین به فروش می رسند. همانطور که مصرف کنندگان با سرعت بیشتری به دنبال چنین اطلاعاتی می روند ، طراحان در رسانه های اجتماعی بیشتر صدا می کنند ، صاحب برخی از ظاهر می شوند و جزئیات مربوط به روند و الهام خود را به اشتراک می گذارند.

طراحان و آرایشگران پشت لباس هایی که اوباماها ، کیت و مگان می پوشیدند در گذشته پست های مشابهی را ارسال کرده بودند و ایوانکا ترامپ پس از حضور در کنوانسیون ملی جمهوری خواه ، از شبکه های اجتماعی برای تبلیغ خط نامی خود استفاده کرد.

پس از مراسم تحلیف بایدن ، آرایشگری که روی موهای میشل اوباما کار می کرد ، در مورد این ظاهر در اینستاگرام پست کرد. طرحی که گروه بانوی اول جیل بایدن را برای شب تحلیف ساخته است ، اظهار داشت که در آن گل های رسمی از هر ایالت و قلمرو ایالات متحده به نمایش گذاشته شده است.

ساندرز گفت: "سیستم عامل های شبکه های اجتماعی واقعاً مد و روندها را دموکراتیک کرده اند ، زیرا برای یک طراح بسیار آسان است کالاهای خود را به شکلی که در گذشته شما فقط قادر به انجام آن نبوده اید برای مخاطبان بسیار بزرگ به نمایش بگذارید." "قبل از ظهور رسانه های اجتماعی ، برای تقویت نام تجاری خود باید در یکی از مجلات بزرگ جای بگیرید ، باید از اخبار مطلع شوید یا در رسانه ها درباره آنها صحبت کنید ، و این همیشه آسان نبود "

در حال حاضر ، نه تنها آسان تر کردن ظاهر برای طراحان آسان است ، بلکه مصرف کنندگان آنقدر مشتاق هستند که آنچه را که از چهره های مشهور می بینند تقلید کنند ، به طوری که سایر طراحان و مارک ها معمولاً سبک های مشابه یا "ناک اوک" را برای بهره گیری از جذابیت و هزینه استفاده می کنند.

برای خرید

بلوز نه کالاوما و

شومیز نه کالاوما

با ما در تماس باشید


shikbeposh

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها